Kolejna porcja zdjęć przedstawiająca tabor jaki udało mi się uchwyć w obiektyw na przełomie 2005-2011 roku. Część z tych maszyn już na pewno nie istnieje.
Wrocław Nadodrze – popołudnie sierpniowego dnia 2010 roku ET22-382 prowadzi skład od strony Sołtysowic.
Ten sam dzień i grzejący swoje pudło w promieniach zachodzącego słońca M62-1242 STK.
Wrocław Nadodrze i kolejny skład od strony Sołtysowic. ET22-225 z blachą lub po blachę.
Po czwórce do Trzebnicy skrada się SA134 -006.
Kiedyś ten kolor to była rutyna. EN57-853 od strony Sołtysowic.
Wrocław Kuźniki 2010 rok. 181 100-9 prywatnego przewoźnika dostał semafor.
Na tej samej stacji z boku stoi wrocławski stadion w częściach. Dość ciekawie transportowanych – końce wsparte na dwóch platformach, pomiędzy nimi z racji długości pusta.
Wrocław Główny 2010 rok. “Wanda” oczekuje na zatrudnienie.
Wrocław Brochów zielona EU07-173 oblatuje pociąg specjalny KSK Wrocław. W 2011 roku jeszcze wokoło zielono.
Wrocław Brochów 2011. Zielono wokół dopóki nie pojawił się ten typ. ET22-2000 oblatuje skład.
Wrocław Gądów 2011 rok. “Sputnik” w malowaniu Majkoltransu oczekuje na zatrudnienie.
Obok odpoczywa konkurencja z STK.
Wolsztyn 2011 rok. Oprócz parowozów można było zobaczyć takie cuda. SU45-245 z rozkładowym.
U południowego sąsiada w 2011 roku nadal królowały motoraki. 810 326-9 pomyka na szlaku.
Niektóre z nich zostały zmodernizowane. Zmiana wyglądu znaczna.
Nowocześniejszy motorak serii 914 oczekuje na odjazd w Nachodzie.
Normalnotorowy pojazd “drogowców”. Drezyna MUV-69 wraz z doczepą.
W części towarowej stacji stoi skład prowadzony podwójnymi 742. Z przodu 742 331-2 za nim 226-4.
Motoraczki w Nachodzie pomykały dość często. Niekiedy z wagonem doczepnym.
Na szlaku można było jeszcze spotkać wagon spalinowy serii 854 o imieniu “Martynka”.
Prawie na każdej stacji stało coś na boku. Kolejny 742 353-6 oczekiwał na krzyżowanie.
U nas tradycyjnie. 2005 rok linia Opole – Nysa. Rozkładowy z SU42.
Nysa 2005. Specjalny do Głuchołaz z TKt48 -18. Na drugim planie Rumun oczekujący na zatrudnienie. Wtedy jeszcze nikt nie traktował serii ST43 jako wyjątkowej. Pełno ich było.
Głuchołazy 2005 r. na popychu pociągu specjalnego 749.
Obok SM42-1146 manewruje z pustym składem lawet.
Od SM42-1146 przejmuje go 751 335-1.
Czystość loka pozostawiała wiele do życzenia. Zardzewiały “parapet” pod przednią szybą widoczny był z daleka.
2005 rok w Nysie ST43-239 oczekuje na zatrudnienie.
Poranek 2005 roku ET22-584 wjeżdża w Nadodrzański peron przed moim pociągiem 6:50 do Oleśnicy.
Te chłodnie widziałem w Oleśnicy tylko raz. 2005 roku widok białego wagonu na torach był ewenementem.
Stały sobie tak rano a SOK czuwał nad ich zawartością. Pozwolono mi podejść bliżej i rozwiązać tajemnicę.
Wiozły “sok marchewkowy” do Bierutowa.
2005 roku i w porannym słońcu prezentuje się TEM2-168 STK.
2007 rok Oleśnica. CTL zmienia barwy. Na środku brakuje jeszcze szarego globusa. 182 120-6 wyszła na moment z ZNTK na jazdę próbną.
2005 rok Oleśnica ET22-1150 wraz z nierozpoznanym kolegą próbował wjechać do ZNTK i się wykoleił jedną osią. Właśnie przy pomocy SM42 próbują go wstawić.
Biały Kościów 2007 r. ET22-935 ze składem jedzie w kierunku Wrocławia.
Z drugiej strony EU07-187 z pociągiem międzynarodowym.
Komprachcice 2007 rok pociąg międzynarodowy do Jesenika czeka na odjazd. SU42-575.
2007 rok i Łambinowice -stacja na linii Opole – Nysa. Na niej SA103-004 w kierunku Nysy.
Przedmieścia Nysy i ST43-227 z bruttem. 2007 rok.
Na popychu ST43 w agonalnym stanie.
Nysa 2007 rok. Do Opola podąża SA103-013.
Jasienica Dolna 2007 rok. Rozkładowy z SU42-505.
Ten sam pociąg nieco bliżej. Su42-505.
Kubice rozkład jazdy 2006-2007.
Szydłów rozkładowy do Opola.
Komprachcice 2007 popołudniowy pociąg do Jasenika.
Oleśnica 2007 rok ciekawa malutka cysterna firmy DEC.
Wrocław Główny Towarowy 2007 – baza kontenerowa. Przyjechała Ls40 54-34 dla KSK.
Oleśnica 2007 rok kolejna 182 czeka na wjazd do ZNTK.
Wrocław Główny grupa postojowa 2005 rok dwa EN57 w różnym malowaniu.
Wrocław Główny 2005 rok grupa postojowa. Przegląd EN57.
Wolsztyn 2007 rok i Su45-247.
Wolsztyn 2007 rok i Su45-196 wjeżdża w stacje.
Manewry w trakcie parady w 2007 roku wykonywała SM31-158
0 Comments